loading...
کتابخانه عمومی روستای بنه گز
حسین پولادی بازدید : 388 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

 دارندگان نوکیا + دانلود

 

نرم‌افزار Qt ابزاری است برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تحت زبان برنامه نویسی Qt روی گوشی‌های نوکیا با سیستم‌عامل سیمبین می باشد. برخی از برنامه‌ها که تحت این زبان نوشته شده‌اند از شما می خواهند برای اجرا Nokia Qt را نصب کنید. در نتیجه Qt پیش‌نیاز اجرای برنامه‌های تحت این زبان بر روی گوشی است، این نرم افزار را از لینک زیر می توانید دانلود کنید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


یک جستجوگر قدرتمند برای رایانه شما + دانلود

نرم افزار Wise JetSearch یک جستجوگر قدرتمند و جایگزین مناسب برای جستجوگر ویندوز برای یافتن فایل ها و پوشه ها با سرعت زیاد است. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و کافی است نام فایل یا فولدر مورد نظر را وارد کنید تا در کمتر از یک دقیقه فایل را پیدا کند.


 

 


DAUM POTPLAYER؛

پلیری قدرتمند برای پخش ویدئوهایی با فرمت HD و Blu-ray + دانلود

شاید نام این پخش کننده DAUM POTPLAYER برای شما هم نا آشنا باشد؟ بله همین طور است این پلیر به تازگی معرفی شده و در مدتی کوتاه توانسته است کاربران فراوانی را برای خود جمع آوری کند، این نرم افزار توسط شرکت سازنده KM PLAYER طراحی و ارائه گردیده است. با افزایش فرمت های تصویری موجود، پلیری محبوب است که بتواند از بیشتر فرمت های موجود پشتیبانی کند و معدود پلیر هایی وجود دارند که از فرمت های hd و Blu-ray پشتیبانی کنند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: وجود پوسته های زیبا و جذاب، پشتیبانی از تمامی فرمت های موجود، سازگاری کامل با زیر نویس فارسی، پشتیبانی حرفه ای و کامل از فلش پلیر و ... اشاره نمود.

 

 


برای رایانه؛

تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر + دانلود نرم افزار

عدم پشتیبانی برخی از دستگاه های پخش کننده از فرمت های خاص سبب می شود، تا شما نتوانید ویدئو های دلخواهتان را تماشا کنید، ولی دیگر نگران این مشکل نباشید. با نصب نرم افزار کاربردی VSO Video Convertor می توانید فرمت فایل های تصویری را رمز برگردانی کنید و به فرمت قابل پشتیبانی دستگاه مورد نظرتان تبدیل کنید و از تماشای فایل های تصویری در دستگاه های پخش و تلفن همراه خود لذت ببرید.

 

 


برای اندروید؛

به 50 زبان زنده دنیا مسلط شوید + دانلود

50languages برنامه آموزشی از سایت 50languages.com است که به شما کمک می کند تا اصطلاحات، کلمات و جملات ضروری و پرکاربرد 50 زبان را در قالب متدهای آموزشی مختلف داشته باشید. فقط کافی است ابتدا زبان مورد نظر (مقصد) و بعد از آن زبان فارسی و یا هر زبان دیگر را به عنوان (مبدأ) انتخاب کنید.


 

 


 
بسته ی نرم افزاری به مناسبت روز بزرگداشت حافظ شیرازی؛

از دیوان تا فال حافظ؛ برای رایانه و گوشی همراه + دانلود

به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت شاعر بزرگ فارسی سرا حافظ شیرازی قصد داریم تا تعدادی نرم افزار مرتبط با این روز را برای شما عزیزان آماده کنیم.

 

 


قدرت ذهن خود را بسنجید!

نرم افزار "چیستان" برای گوشي همراه + دانلود

چیستان یکی از بهترین سرگرمی های فکری است که بسیاری از مواقع برای پر کردن اوقات فراغت، ما سعی می کنیم مطلبی را طرح کنیم تا کسی بتواند جواب آن را تشخیص دهد. برنامه چیستان در چهار سطح مختلف توسط برنامه نویسان کشور طراحی و ارائه گردیده است. این چهار سطح از سطح مبتدی شروع می شود و در سطح حرفه ای پایان می یابد، با گذراندن تمامی مراحل هوش خود را به دیگران ثابت کنید. پس دریچه به شما پیشنهاد می کند به هیچ عنوان این نرم افزار را از دست ندهید!

 

 


گوشی همراه شما به یک متر حرفه ای تبدیل می شود + دانلود نرم افزار

برای  تعیین فاصله تا یک شی لازم نیست که یک متر با خود حمل کنید فقط کافی است نرم افزار Smart Distance Pro را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید تا آن را به یک متر فوق العاده قدرتمند و دقیق تبدیل کنید. این نرم افزار با استفاده از دوربین تلفن همراه شما می تواند فاصله شما را تا هر شی به راحتی محاسبه نماید، برنامه برای مهندسان بسیار مناسب و کاربردی است.

 

 


اندروید

آموزش آیین نامه رانندگی + دانلود

داشتن برنامه آئین نامه راهنمایی و رانندگی بر روی گوشی های همراه بخصوص برای کسانی که قصد اخذ گواهینامه دارند، می تواند بسیار مفید باشد.برنامه "آئین نامه راهنمایی و رانندگی” شامل کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی همراه با عکس های کلیه علائم و تابلو های راهنمایی و رانندگی است.

 

 


نرم افزار شكستن شيشه مانيتور برای کامپیوتر + دانلود

صفحه نمایشتان را با استفاده از نرم افزار بسیار جالب بشکنید، البته نه واقعی و فقط برای سرگرمی. این نرم افزار طوری صفحه نمایشتان را شکسته نشان می دهد که واقعا باور خواهید کرد چنین بلایی سر مانیتورتان آمده است.

yjc

 

 


عکاسی در نور کم + دانلود نرم افزار

این برنامه دارای سیستم جالبی است که به طور خودکار می تواند نور مناسب برای عکس هایی که در محیط تاریک گرفته می شوند را تنظیم نماید و عکس هایی با کیفیت بگیرد.

 

 


عید سعید قربان

نرم افزار پیمان مهرورزی - نمایشگاه مجازی ویژه غدیر + دانلود

خطابه غدیر تنها خطابه ای است که پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله) شنیدن و دانستن آن را برای همگان واجب دانسته و رساندنش به دیگران را نیز بر ما تکلیف نموده است. به مناسبت عید بزرگ غدیر مجموعه ی نرم افزاری تولید شده است با نام پیمان مهرورزی.

 

 


ابزار تغییر رنگ چشم در عکس + دانلود

ابزار EYE COLOR CHANGER همان طور که از نامش مشخص است یک نرم افزار برای تغییر رنگ چشم عکس های شخصی تان به رنگ مورد دلخواهتان است ولی بیشترین کاربرد برای ما، رفع قرمزی چشم در عکس است.

 

 

 


جادو اما واقعی...

با دانستن این راز ، هر آرزویی که دارید بر آورده می شود + دانلود

آیا از درآمد کافی بهره مند هستید؟ آیا با دیگران ارتباط مطلوبی برقرار می کنید؟ آیا از لحظه لحظه زندیگیتان لذت می برید؟ آیا در زندگی احساس خوشبختی می کنید؟ امیدواریم که اینگونه باشد! ولی اگر پاسختان به سوالات بالا منفی است پیشنهاد می کنیم که حداقل متن زیر را یکبار بخوانید، اگر هم جوابتان مثبت است علت آن را بدانید!


 


سخنان دكتر شریعتی برروی موبایل

علی شریعتی مزینانی، مشهور به دکتر علی شریعتی در روستای کاهک، سبزوار – ۲۹ خرداد ۱۳۵۶به دنیا آمد نویسنده، جامعه‌شناس، تاریخ‌شناس، پژوهشگر دینی اهل ایران، از مبارزان و فعالان مذهبی و سیاسی و از نظریه‌پردازان انقلاب اسلامی ایران بودکه در سن چهل و چهارسالگی به‌صورت مشکوکی در انگلستان درگذشت، و هم‌اکنون آرامگاه وی در مکانی نزد مقبره حضرت زینب کبری در دمشق سوریه است.

 

 


مخصوص جاوا، اندرويد و رايانه؛

دعای روز عرفه به همراه چند نرم افزار دیگر براي روز نيايش + دانلود

عرفات نام جايگاهي است كه حاجيان در روز عرفه (نهم ذي الحجه) در آن جا توقف مي كنند و به دعا و نيايش مي پردازند، دعای عرفه از مشهورترین دعاها در این روز است که دارای فضیلت های بسیاری است. این دعا دارای مضامین عارفانه ای مانند شناخت پروردگار متعال و ... است. حال شما می توانید با استفاده از نرم افزار های موجود در گزارش تمامی اعمال روز عرفه را به صورت کامل انجام دهید.


 

 


اشيا گرانبهاي خود را با تلفن همراهتان بيابيد + دانلود

پيداكردن ابزار آلات ساده اي مانند كليد و عينك گاهي بسيار دردسر ساز مي شود، ساعت ها هنگام خروج از منزل و سركار وقت ما را به خود مي گيرد، اما تلفن همراه شما مي تواند در پيداكردن اين وسايل به شما كمك كند اما چگونه؟

 

 


نرم افزار پاکسازی فایل های غیر قابل حذف برای رایانه + دانلود

حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی برای حذف فایل یا پوشه ای با ارری نا معلوم مواجهه شده اید و برای پاک کردن آن ها مجبور بودید یک بار رایانه ریستارت کنید ولی با نصب این برنامه IObit Unlocker دیگر نگران ارر های نا معلوم نباشید چرا که این برنامه به این منظور ساخته شده است و فایل هایی که به صورت عادی پاک نمی شوند را می تواند حذف نماید. همچنین این نرم افزار گزینه هایی مانند:  کپی و باز کردن، حذف کردن، تغییر نام و ... را دارا است. از ویژگی های نرم افزار می توان به سازگاری با تمامی ویندوزها اشاره نمود.
                                                                        

 

 


برای اندروید؛

با Painter یک طراح حرفه ای شوید + دانلود

اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برای نشان دادن استعدادهای طراحی تان هستید، حتما از برنامه ی Infinite Painter استفاده کنید. زیرا برنامه ابزارهای بی نظیری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، که از دلایل محبوبیت آن به شمار می رود. امکاناتی مانند: امکان تنظیم قلم، تنظیم رنگ، برش تصاویر، استفاده ار خط کش های دقیق از ابزار های این نرم افزار هستند که شما را به یک طراح بی رقیب تبدیل می کنند. هم اکنون می توانید ایده های ذهن خود را در درون نرم افزار پیاده سازی کنید!

 

 


امنیت رایانه خود را تضمین کنید؛

اطلاعات را برای همیشه پاک کنید + دانلود

گاهی اوقات توانایی بازیابی فایل ها برای بسیاری افراد مهم است ولی هنگامی که قصد فروش یا تعویض هارد دیسک یا مموری کارت را دارید، اساسی ترین مشکل پیش رو امکان بازیابی فایل ها است ولی می توانید با استفاده از این نرم افزار XL DELETE این مشکل را به صورت کامل و تضمینی بر طرف کنید. این برنامه می تواند با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و موتور جستجو قدرتمند خود انواع فایل ها، پوشه ها و تاریخچه مرورگر های اینترنتی را نیز به صورت کامل پاک نموده تا دیگر قابل بازیابی نباشند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اهداف کتابخانه: کتابخانه یک نهاد اجتماعی است که نقش مهمی در اعتلا و پیشرفت فرهنگ انسانی ایفا می کند. به منظور استفاده هرچه بیشتراز کتابخانه ها نهادینه ساختن آنها امری گریز ناپذیر است .با توجه به محیطی که کتابخانه قرار است در آن نهادینه شود، کار وتلاشهای انجام شده در این زمینه متفاوت است .اهداف تاسیس کتابخانه ، راههای ترویج کتابخوانی و عوامل موثر در عدم استفاده از کتاب ها در این زمینه مور دبررسی قرار می گیرد. *************************************************************************** درباره کتابخانه : کتابخانه عمومی بنه گز در سال 1388در روستای بنه گز افتتاح شد. این کتابخانه در زمینی به مساحت 480 متر مربع و با زیربنای 218 متر مربع می باشد که تحت پوشش نهاد کتابخانه های عمومی کشور و اداره کل کتابخانه های استان بوشهر و اداره کتابخانه های شهرستان تنگستان می باشد .و دارای بخش های مختلفی مانند بخش مخزن کتاب ،بخش اتاق کودک ،بخش اتاق بانوان و آقایان ودارای مخزن کتب بزرگسالان - بخش ویژه کتب کودکان - بخش مرجع - نشریات ادواری - بخش ویژه کتاب های دفاع مقدس - کلاسهای فرهنگی می باشد . *************************************************************************** شرایط عضویت : 1)تکمیل فرم ثبت نام 2)دو قطعه عکس 3)فتوکپی شناسنامه 4)مبلغ 3500تومان حق عضویت سالیانه *************************************************************************** آدرس: بوشهر ،شهرستان تنگستان ،روستای بنه گز *************************************************************************** ساعت کار: کتابخانه صبح از ساعت 8الی 11 می باشد. *************************************************************************** ایمیل کتابخانه عمومی بنه گز: librarybonehgaz@yahoo.com *************************************************************************** تلفن تماس مسئول کتابخانه: 09397608581
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد کتابخانه عمومی بنه گز چه می باشد
    كدام بخش از موضوعات وبلاگ را بيشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 255
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 1,723
  • بازدید سال : 54,776
  • بازدید کلی : 315,935
  • کدهای اختصاصی
  • سامانه طرح کتاب من

  • شبکه کتابخوانان حرفه ای

  • نهاد کتابخانه های عمومی کشور

  • دفتر مقام معظم رهبری

  • سایت ریاست جمهوری

  • نهاد کتابخانه عمومی بوشهر